54*74*90*2010

"Football is a game with 22 men and in the end the Germans always win."

söndag 15 juni 2014

Willkommen zurück

Liebe Freunde,

Jag skrev här för fyra somrar sen. Det var de där magiska veckorna när hoppet levde om tyskt VM-guld. Sen dök ett humorbefriat Spanien upp, och Müller och de andra fick resa hem med endast brons i bagaget. Jag skrev inget om förlusten i semifinalen av det snöpliga skälet att jag inte hade någon uppkoppling. I år kan det bli likadant. Jag bor i den del av Roslagen där nätet och fungerande bredband fortfarande bara är ett rykte, en snurrig profetia om en framtid som aldrig infinner sig. Därför kan jag inte lova någon kontinuitet i rapporteringen. Men jag ska göra mitt bästa. Tack till alla som läste sist det begav sig och roligt om ni är med på en ny vända.

Inga kommentarer: